diumenge, 9 d’octubre del 2011

ELS DEURES DE NADAL

Hola a tothom. Sembla que no, però em faig gran. Els dies em passen massa ràpid i sembla ahir que començava aquest curs. Bé, siguem realistes i us he de felicitar a tots perquè és Nadal. Això vol dir passar bones estones amb la família, celebracions i també regals. Espero que en gaudiu el màxim. D’altra banda tampoc seria Nadal sense algun deure i per Internet. Com us he explicat aquí us deixo el meu “regalet”. N’anirem parlant durant les vacances. Si teniu algun problema per enviar els deures em podeu escriure un missatge al meu correu: toni.comajoan@gmail.com.

1.Llegir el capítol 1-2 de llibre de la Tina i el llibre d’encanteris. M’heu d’enviar els resums al bloc. Ho podeu fer del capítol sencer o per pàgines (per exemple, de la pàgina 4 a la 13). Us aconsello que primer escriviu en un full en brut i després ho passeu aquí al bloc.

2.Fer aquestes operacions:

4569853-34567

9876×48

8932:8

985432:45 (optatiu)

3.Resol aquests dos problemes:

-Una enciclopèdia té 19 volums i cada volum té 135 pàgines. Quantes pàgines té tota l’enciclopèdia?

-Un collaret té 15 boles blaves, 8 de grogues i 7 de vermelles. Quantes boles necessito per fer 12 collarets? Quantes boles són en total?