dimecres, 17 de desembre del 2008

Jo també concurso

Aquesta setmana el Departament d'Educació ha publicat les bases del concurs de trasllats dels cossos docents. Jo, i pel que es diu, uns 20.000 mestres més hi participarem. Sembla ser que potser serà l'última vegada que hi hagi un concurs de trasllats com els que hem viscut fins ara, sobretot perquè hi ha a l'aire l'aprovació de la nova llei, la LEC.
Jo, com molts altres companys i companyes, sóc nou en això dels concursos (almenys en el d'aquest tipus) i vaig una mica perdut per això de triar ni més ni menys que 300 escoles! Des d'aquí us animo a fer tot tipus de recomanacions i comentaris de llocs que coneixeu. Jo, com molts altres, haurem de marxar de llocs que ens hi sentim molt i molt bé, però com se sol dir en casos com aquests, és llei de vida...Així que Repsol ja es frega les mans amb mi, i amb la majoria de companys meus, perquè segurament ens tocarà fer uns quants quilòmetres els propers anys per anar treballar cada dia.
Sort a tothom!
*Per cert el de la foto, concursa i es trasllada d'una manera molt diferent. Tot i així ara sembla que es comporta una mica millor el xicot.