dilluns, 20 d’octubre del 2008

Un 10 pel Cavall Fort!


Ja fa més de 37 anys que els nens i nenes catalans llegeixen Cavall Fort. Segur que molts de vosaltres haureu tingut a les vostres mans un exemplar i si heu tingut més sort els pares us hi hauran subscrit durant un temps. Jo vaig ser un d'aquests afortunats durant una bona colla d'anys. Tinc molt bons records de les tires de còmic, els reportatges i del concurs del final de la revista.

Aquesta setmana passada, jo amb uns quants anys més, vaig acompanyar als meus alumnes de quart de primària a una exposició sobre la història de la revista a la Biblioteca Joan Triadú, de Vic. Per mi van ser moment de recordar quan era petit com ells i m'arribava a casa cada 15 dies el paquet amb la revista a dins.

Un cop vam tornar a l'escola molts nens i nens estaven entusiasmats amb totes les seccions de la revista. Jo el dia següent els hi vaig portar les meves relíquies dels anys 80. S'hi van enganxar de seguida. La classe feia goig. Tothom llegia i gaudia d'una bona estona fullejant revistes. Llavors, vaig fer una reflexió en veu alta: no estaria malament que algun regal de reis sigués una subscripció per un any a la revista. Aquí si voleu teniu la butlleta de subscripció. Va vinga, crideu als pares i en parleu...

Per cert si entreu a la pàgina web de Cavall Fort hi trobareu un munt de jocs i activitats molt divertides.

Us aconsello les següents:

-EL JOC DE LA MEMÒRIA. És el típic "memory" amb personatges que apareixen a la revista.

-L'OT DIU. Joc de reflexos i memòria a l'hora.

A part hi ha moltes més coses que prefereixo que ho descobriu vosaltres mateixos.